marți, 8 noiembrie 2011

Rindeaua gura de broasca

Va mai reamintiti bancul cu broscuta mica si cu gura mare? Ei bine daca nu, am sa vi-l spun eu dar cu alte personaje: a fost o data o rindea gura de broasca cu gura maare maare care nu vroia deloc sa se supuna necesitatilor lucrului, intodeauna musca mai mult decat era nevoie iar cand era o chestiune de finete nici nu putea fi vorba sa o folosesti. Astfel tamplarul cel rau a supus rindeaua unei operatii estetice de micsorare a gurii.
In loc de bisturiu am folosit un fierastrau iar in loc de ac si ata am folosit clei.





Se vede in imagine gura exagerat de deschisa a acestei rindele. Cred ca cei care au facut-o nu au folosit in viata lor o rindea.






Am inceput asa zisa operatie estetica trasand cu un marcator reglabil o linie pe unde venea decupata rindeau.









Am taiat pe langa linia trasata mai devreme folosind un fierastrau de tipul "tennon saw" incercand sa fiu cat mai precis. Daca taietura nu era exacta munca mea se complica mult mai mult in pasii urmatori.














In imensul spatiu ramas in urma taierii am incleiat o noua bucata de lemn de fag din care voi reconstruii gura rindelei. De asta data la niste dimensiuni mai umane



Odata cleiul intarit am slefuit talpa rindelei pe o suprafata plana si am deschis gura acesteia folosind o dalta bine ascutita.
Operatia a fost un succes! Ditr-o rindea cu gura larga, mereu revoltata am transformat-o intr-o rindea care tace si face:)



Aceasta rindea a fost cumparata ditr-un magazin de bricolaj cand nu stiam prea multe despre rindele. Gasesc revoltator faptul ca marea majoritatea uneltelor ce se gasesc in aceste magazine sunt aproape de neutilizat.
Dar sa incheiem totusi intr-o nota vesela, aducandu-ne amite ca gura broastei este acum mult mai mica :)
Pana data viitoare...Succese!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu