duminică, 10 aprilie 2011

dulapiorul din jurul tabliei

intr-o seara stateam si ma uitam la o bucata din lemn de meranti ramasa de la un proiect anterior si ma intrebam ce asi putea face din ea?...nu dupa mult timp mi-a venit si ideea: "ce ar fi sa fac o tablie?" si asta am si facut, am folosit o rindea veche de vreo 120 de ani dar care functioneaza inca foarte bine.

<

acum ca aveam tablia trebuia sa fac ceva cu ea si astfel m-am hotarat sa fac un mic dulapior a carui dimensiuni nu erau prea mari dar zic eu suficiente pentru cosmetice si alte gablonturi. astfel m-am apucat sa fac usa dulapiorului construind o rama din lemn cires in jurul tabliei din meranti.










dupa ce am taiat pe lung componentele ramei le-am rindeluit, si cu o rindea am facut ulucele in care trebuia sa intre tablia, si astfel dupa toate aceste operatiuni usa mea era gata de asamblat.







dupa alte indelungi operatiuni de aducere la grosime, slefuire, taiere, si carcasa dulapiorului era gata de asamblare.
aceasta am asamblat-o cu dibluri, o imbinare fara prea multe pretentii dar suficient de trainica.



odata dulapiorul asamblat, era timpul pt o pauza :)



cum pauzele lungi si dese nu sunt intotdeauna cheia marilor succese a trebuit sa ma apuc din nou de lucru, de data asta sertarul era cel vizat si pe acesta am vrut sa il inchid in cozi de randunica, atat pentru rzistenta acestor imbinari cat si pentu estetica lor.

a href="http://4.bp.blogspot.com/-zH4bD9ePJLc/TaKcyRB6K_I/AAAAAAAAAEo/xCdxmKPdSv8/s1600/IMG_9765.JPG">





imbinarile au fost marcate, apoi taiate cu un fierastrau fin si ulterior slefuite cu o rindea blok.
acum tot dulapiorul meu era gata, mai trebuia dor ceruit, si dupa aceasta operatie el arata asa:






am lucrat cu foarte multa placere si daruinta la acest proiect, si sper ca el sa indeplineasca nu doar un rol functional dar si un rol decorativ in frumoasa casa bunilor mei prieteni.


succese!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu