miercuri, 16 martie 2011

rindeaua pentru uluce

cu ceva timp in urma am cumparat din targul de vechituri o rindea pentru uluce, marca joh weiss&sohn. am fost extrem de incantat de achizitia mea de atunci, dar pe parcurs ce o foloseam am descoperit o uzura care nu o facea inutilizabila dar o facea destul de enervanta deoarece nu o puteam regla pentru fineturi.
astfel m-am hotarat sa o repar pentru a-mi face viata mai usoara
ff
in fotografie se observa cum distantatorul nu mai are unghi drept datorita uzurii si nici dimensiunea necesara reglarii dorite.

cu o rindea de finete am corectat unghiul dar am micsorat dimensiune distantatorului si mai tare, si acest lucru trebuia corectat prin adaugarea unei noi sipci de lemn.


am folosit un trasator reglabil (in limbaj popular zgarici) pt a stabili grosimea si latimea piesei de lemn care urma sa o atasez acestui distantator



cu un fierastrau cu rama si o rindea cioplitor am adus piesa la dimensiunile dorite


am aplicat cleiul si am strans piesele in menghina bancului de lucru.


dupa cateva mici retusuri rindeau e ca noua. sunt foarte multumit de rezultat, am obtinut ceea ce mi-am propus.
succese!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu